Status OK Google+
ua
Обратный звонок

Закажите обратный звонок и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время!
Заказать

Оплата і доставка


Оплата здійснюється:

  • готівкою (тільки в нашому магазині за адресою м Запоріжжя вул. Радистів, 54)
  • післяплатою (при відправці Новою Поштою)
  • банківським переказом або за допомогою інтернет-банкінгу

Оплата через касу банку проводиться таким чином: після того, як наш менеджер відправить Вам рахунок (після обробки Вашого замовлення нашими менеджерами на Ваш мобільний телефон прийде повідомлення про те, що на вказаний Вами e-mail відправлено рахунок), Ви оплачуєте його у відділенні будь-якого банку. У примітці до платежу обовʼязково вкажіть номер замовлення або номер рахунку (інакше Ваше замовлення буде оброблятися довше), або номери рахунків якщо ви оплачуєте декілька рахунків. Ваше замовлення буде відправлено одразу ж після надходження платежу на наш розрахунковий рахунок.


Як оплатити замовлення через систему Приват24

Як оплатити замовлення через мобільний додаток Приват24

Як оплатити замовлення через термінал Приватбанку (фотоінструкція)


Відправлення здійснюється наступними курʼєрськими службами:

- (ПН-НД: до 13:00);
- Делівері, Інтайм (ПН-ПТ: до 13:00; СБ: до 12:00);
- Автолюкс, Нічний Експрес (ПН-ПТ: до 12:00).

Доставка оплачується Вами окремо - при отриманні товару. Вартість доставки залежить від таких параметрів: відстань, вага посилки, габарити посилки, страхова вартість посилки. Дізнатися вартість доставки посилки ви зможете у конкретного перевізника у Вашому місті. Доставка здійснюється тільки по території України. Через завантаженість складів перевізників терміни відвантаження товару можуть збільшуватися на 1-2 дня.

Якщо оплата надійде до 12:45 (при доставці "Новою поштою", "Делівері" або "Інтаймом") або до 11:45 (при доставці іншими курʼєрськими службами), Ваше замовлення буде відправлено в цей же день, якщо пізніше - відправлення замовлення переноситься на наступний день. Обробка замовлення здійснюється протягом усього графіка роботи інтернет-магазину. Менеджер сам звʼяжеться з Вами після того як Ваш платіж надійде на наш розрахунковий рахунок. Дзвонити менеджеру відразу після оплати не потрібно, оскільки банківський переказ займає якийсь час. У нашому магазині немає поняття "мінімальне замовлення", тобто Ви можете оформити замовлення на будь-яку суму. Зовнішній вигляд товару може відрізнятися від фотографії на сайті (наприклад, це може статися через зміну упаковки виробником).
При отриманні посилки на складі перевізника обовʼязково перевіряйте цілісність упаковки і товару.

Вартість доставки залежить від таких параметрів: відстань, вага, ГАБАРИТ (понад 100 см, так само ШИНИ, ДИСКИ, АКБ). ГАБАРИТНІ відправки ТІЛЬКИ на відділення без обмеження по вазі. Вартість доставки прораховує перевізник.

Після надходження оплати, з Вами звʼяжеться менеджер (виняток, постійні клієнти або з позначкою відправка без дзвінка) для перевірки даних відправки. Не узгоджені замовлення відправляються після контакту з клієнтом.

Товар відправлений післяплатою перевізником "Нова пошта", по прибуттю на відділення зберігається 4 дні, на 5 день автоматично повертається назад відправнику.

Питання щодо якості, комплектацій, наявностей, пошкоджень, пересортиці, перевіряються виключно у перевізника. Претензії щодо отриманої посилки поза перевізником, магазину не висуваються, крім питань гарантійного випадку.

На поштомати відправка не здiйснюється.

X
Повідомити про помилку

Повідомити про помилку

x
Повідомити мене про наявність

⏎ OK