Status OK Google+
ua
Зворотній дзвінок

Замовте зворотній дзвінок і наш менеджер звʼяжеться з Вами найближчим часом!
Замовити

Гарантія


Гарантія визнається дійсною за таких умов:

  • наявність документа, що підтверджує придбання запчастин;
  • збереження товарного вигляду і наявність заводської упаковки (при наявності такої від виробника);
  • наявність сертифіката СТО на проведення даного виду робіт;
  • висновок про непрацездатність деталі;
  • запасна частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної);
  • автомобіль експлуатувався нормальним чином і обслуговування проводилося відповідно до рекомендацій фірми – виробника автомобіля;
  • автомобіль не піддавався експлуатаційним перевантаженням.

Гарантія на запчастини не поширюється в наступних випадках:

  • знос запчастини;
  • пошкодження запчастини в результаті ДТП або недбалої експлуатації;
  • несправності запчастини паливної системи або системи випуску внаслідок застосування неякісного палива;
  • пошкодження підвіски і рульового управління, що виникли через недбале водіння, сполученого з ударними навантаженнями на автомобіль на нерівностях дороги;
  • зовнішні пошкодження стекол кузова і приладів освітлення;
  • дефекти, несправності, корозія запчастин, що виникли в результаті впливу хімічного, кислотного або лужного забруднення повітря, продуктів життєдіяльності тварин і птахів, хімічних речовин, що застосовуються для боротьби з обмерзанням доріг, граду, блискавки та ін. Природних явищ;
  • експлуатаційний знос і природна зміна (старіння) запчастин — щітки склоочисника, привідні ремені, гальмівні колодки, диски зчеплення, свічки запалювання і т.п.;
  • витратні запчастини і матеріали – масло, фільтри, лампи, запобіжники, товар на метраж, тощо;
  • на товар, який був введений в експлуатацію в кустарних умовах, не кваліфікованим персоналом або покупцем особисто.

Поверненню (обміну) оригінальні електричні запчастини не підлягають, за винятком гарантійних випадків.

Замовник має право вимагати гарантійного обміну запчастини в період гарантійного терміну при дотриманні всіх вимог, встановлених цим положенням.

Обмін (повернення) запчастин здійснюється лише при наявності товарного вигляду. Товар має бути в оригінальній і цілісній упаковці виробника, збережена його комплектність (в наявності гарантійний талон, інструкція з використання), пломби, ярлики, тощо. Повернення товару оформляється зворотною накладною та у разі виявлення несправностей, супроводжується їх детальним описом.

Повернення товару узгоджується з менеджером і з оформленням заявки на повернення при наявності зворотної накладної та у разі виявлення несправностей, супроводжується їх детальним описом.


x
Повідомити мене про наявність

⏎ OK
Виконується...
Виконується...
Онлайн консультант