Status OK Google+
ua
Зворотній дзвінок

Замовте зворотній дзвінок і наш менеджер звʼяжеться з Вами найближчим часом!
Замовити

Оплата і доставка


Зверніть увагу!
Через завантаженість складів перевізників терміни відвантаження товару можуть збільшуватися на 1-2 дні.

Оплата здійснюється:

  • готівкою (тільки в нашому магазині за адресою м Запоріжжя вул. Радистів, 54)
  • післяплатою (тільки при відправці Новою Поштою або Укрпоштою і мінімальній сумі замовлення від 500 грн)
  • банківським переказом або за допомогою інтернет-банкінгу

Оплата при отриманні (післяплата) здійснюється при замовленні від 500 грн і за умови відстутності габаритного товару (максимальна довжина товару до 70 см) тільки перевізником НОВА ПОШТА або УКРПОШТА.

Оплата через касу банку проводиться таким чином: після того, як наш менеджер відправить Вам рахунок (після обробки Вашого замовлення нашими менеджерами на Ваш мобільний телефон прийде повідомлення про те, що на вказаний Вами e-mail відправлено рахунок), Ви оплачуєте його у відділенні будь-якого банку. У примітці до платежу обовʼязково вкажіть номер замовлення або номер рахунку (інакше Ваше замовлення буде оброблятися довше), або номери рахунків якщо ви оплачуєте декілька рахунків.


Як оплатити замовлення через систему Приват24

Як оплатити замовлення через мобільний додаток Приват24

Як оплатити замовлення через термінал Приватбанку (фотоінструкція)


Відправлення здійснюється наступними курʼєрськими службами:

- (ПН-НД: до 13:00),
(Відділення , ПОШТОМАТ);

- (ПН-ПТ: до 13:00, СБ: до 12:00),
(Укрпошта Експрес);

- Делівері (ПН-ПТ: до 13:00, СБ: до 12:00);

Доставка оплачується Вами окремо - при отриманні товару. Вартість доставки залежить від таких параметрів: відстань, вага посилки, габарити посилки, страхова вартість посилки. Дізнатися вартість доставки посилки ви зможете у конкретного перевізника у Вашому місті. Доставка здійснюється тільки по території України. Через завантаженість складів перевізників терміни відвантаження товару можуть збільшуватися на 1-2 дні.

Ви можете оформити замовлення на сайті і забрати товар в найближчому відділенні перевізника.

Якщо оплата надійде до 12:45 (при доставці "Новою поштою", "Делівері") або до 11:45 (при доставці іншими курʼєрськими службами), Ваше замовлення буде вивезено в цей же день на відділення перевізника, якщо пізніше - відправлення замовлення переноситься на наступний день. У СБ-НД час відправки може бути змінено в залежності від завантаженості складів. Обробка замовлення здійснюється протягом усього графіка роботи інтернет-магазину. Менеджер сам звʼяжеться з Вами після того як Ваш платіж надійде на наш розрахунковий рахунок. Дзвонити менеджеру відразу після оплати не потрібно, оскільки банківський переказ займає якийсь час. У нашому магазині немає поняття "мінімальне замовлення", тобто Ви можете оформити замовлення на будь-яку суму. Зовнішній вигляд товару може відрізнятися від фотографії на сайті (наприклад, це може статися через зміну упаковки виробником).
При отриманні посилки на складі перевізника обовʼязково перевіряйте цілісність упаковки і товару.

Вартість доставки залежить від таких параметрів: відстань, вага, ГАБАРИТ (понад 70 см, так само ШИНИ, ДИСКИ, АКБ). ГАБАРИТНІ відправки ТІЛЬКИ на відділення без обмеження по вазі і по передплаті (по 100% оплаті). Вартість доставки прораховує перевізник.

Після надходження оплати, з Вами звʼяжеться менеджер (виняток, постійні клієнти або з позначкою відправка без дзвінка) для перевірки даних відправки. Замовлення оформлені післяплатою, узгоджуються в телефонному режимі (виняток, замовлення з позначкою відправка без дзвінка), після того, як менеджер зв'язався з клієнтом і уточнив всю інформацію по відправці, редагування, зміна, додавання і скасування замовлення блокується.

Товар відправлений післяплатою перевізником "Нова пошта" або "Укрпошта", по прибуттю на відділення зберігається 4 дні, на 5 день автоматично повертається назад відправнику.

Питання щодо якості, комплектацій, наявностей, пошкоджень, пересортиці, перевіряються виключно у перевізника. Претензії щодо отриманої посилки поза перевізником, магазину не висуваються, крім питань гарантійного випадку.


x
Повідомити мене про наявність

⏎ OK
Виконується...
Виконується...
Онлайн консультант